piątek, 14 lutego 2014

♫ Liebster Blog Award ♫


Mój blog dostał nominację  „Liebster Blog Award" do bloga http://not-everything-is-so-easy.blogspot.com/  Dziękuję bardzo! Nie spodziewałam się!

Co to jest Liebster Blog Award?
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania:
1.       Czy lubisz siebie?
Ø  Tak! Czemu by nie?
2.       Kim chcesz być w przyszłości?
Ø  Weterynarzem, co jest dziwne bo nie lubię zwierząt lub psychologiem. Ambitne marzenia!
3.        Ile czasu spędzasz przed komputerem?
Ø  Nie odpowiem na to pytanie bez adwokata! A tak na serio to 7 godzin minimum…
4.       Co cenisz w swoich znajomych?
Ø  Hmmm… trudne pytanie. Chyba to, że są wierni i pomagają w trudnych sytuacjach.
5.       Wymień swoje zalety.
Ø  Jestem szczera do bólu, nie wiem czy to zaleta, ale mam gdzieś co myślą o mnie inni… i jestem CZASEM miła.
6.       Ulubiony kolor?
Ø  Mam trzy ulubione kolory: czarny, szary, granatowy.
7.       Z kim najbardziej lubisz spędzać czas?
Ø  Z moimi dwiema przyjaciółkami.
8.       Na co najpierw zwracasz uwagę, gdy poznajesz kogoś nowego?
Ø  Buty! Wiem, że to dziwne ale mam świra na punkcie butów!
9.       W co jesteś teraz ubrana?
Ø  W czerwone spodnie i białą koszulkę z czarnym napisem „BOOOYACH”  
10.   Wymień swoje największe marzenia.
Ø  No to lecimy:
- poznać super chłopaka, który będzie umiał mnie przegadać, nie zwariuje w moim towarzystwie i zaakceptuje mnie taką jaką jestem
- nauczyć się angielskiego i hiszpańskiego
- zamieszkać w USA, a na wakacje wyjeżdżać do Hiszpanii do swojej willi
- mieć różowego konia z widelcem przyczepionym do czoła i tatuażem w kształcie tęczy na tyłku
- wydać książkę pod tytułem „Koklusz i Sabaka”
11.   Kochasz się w kimś? Jeśli tak, to dlaczego? ( wygląd, charakter?)
Ø  Nie, nie poznałam chłopaka który potrafiłby mnie przegadać ( da mi może ktoś takiego?!)

Blogi, które nominuję:
niestety nominuję tylko 5 blogów, bo niektórzy pousuwali swoje :(


Moje pytania:
1      1.    Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
2      2.       Ulubiona piosenka?
3      3.       Najbardziej wzruszający film jaki widziałaś.
4      4.       Bajka, którą najczęściej oglądałaś gdy byłaś mała.
5      5.       Jak spędzasz wolny czas?
6      6.       Imię, które najbardziej ci się podoba (męskie lub żeńskie)
7      7.       Co cię zainspirowało do pisania?
8      8.       Słuchasz muzyki podczas pisania rozdziału? Jeśli tak to jakiej? (np. metal, pop, itp.)
9      9.       Co chciałabyś zmienić w swoim charakterze?
1      10.   Ulubiony deser?
1      11.   Lubisz placki?! 

6 komentarzy:

  1. Ej piękna, wszystkiego NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN :*

    A o której nex?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa!
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, CHŁOPAKA, który byłby Twoi ideałem, duuuuużżżżżżoooo kasy, wiernych i szczerych przyjaciół, którym mogłabyś zaufać na 200% ;]

    Wiem nie jestem dobra w składaniu życzeń, więc daje Ci taki bonusik xD :
    http://www.youtube.com/watch?v=aR9yCuN9Ffw

    ''Kuroshitsuji

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo! dziękuję wszystkim!
    przepraszam, ale rozdział pojawi się jutro :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O Matko super piszesz!

    Zapraszam na mojego Bloga
    http://slodkiflirtopowdania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń